içinde

Sarıların Avrupa Serüveni

Beyler ikisi de kazansınlar boşverin, hem ülke puanı için iyi hem de bu kadrolarıyla uzun maratonu kaldıramazlar, Avrupa’da birazcık iddialı ilerlesinler ki orayı da bırakamsınlar ve yıpransınlar. Beşiktaş’ın işine gelir. Biz de zaten yeterince yıpranacağız. Denge onlardan tarafa bozulmasın. Yani böyle iyi.. Sorun yok..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment