Beyler ikisi de kazansınlar boşverin, hem ülke puanı için iyi hem de bu kadrolarıyla uzun maratonu kaldıramazlar, Avrupa’da birazcık iddialı ilerlesinler ki orayı da bırakamsınlar ve yıpransınlar. Beşiktaş’ın işine gelir. Biz de zaten yeterince yıpranacağız. Denge onlardan tarafa bozulmasın. Yani böyle iyi.. Sorun yok..
içinde Kartal Yorum
Sarıların Avrupa Serüveni
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
İkisinin golünüde rakip kaleciler attı ??