Beşiktaş hangi oyuncularla oynarsa oynasın, belli bir oyun kurgusu olan bir takım..
Bu kadar eksiklik varken, rotasyon işi başımıza iş açtı. Mecburi iki değişiklik tuzu biberi oldu işin. Takımın ne oynadığını izah edebilen yorumcu varsa elini öperim 🙂
Gökhan Töre kötü, Kenan etkisiz, Atiba yorgun..
Salih?
Söyleyecek söz yok. Beşiktaş’ın oyuncusu değil. En verimli olunacak yaşta bu kadar çıtkırıldım olan adamın yeri, bir klasman altı takımlardır..
İkinci yarı şapkadan tavşan çıkarmazsak berbat bir sonla bitirebiliriz akşamı..
Ghezzal ve Can hamleleri can suyu olabilir. Manevra alanımız dar, skor çok kötü..
Şans yanımızda olsun..
Maç bitiminin sakinliğinde göz attım.
PUAN ile mukayese edilmeyecek kazanç içinde SERGEN.
Birkaç yılda elde edilebilecek birikim oldu kendisi için. Beşiktaş’a birazını yansıtsa tekrar şampiyon oluruz.. O kadar mı; EVET..