içinde

Kabus..

Beşiktaş hangi oyuncularla oynarsa oynasın, belli bir oyun kurgusu olan bir takım..

Bu kadar eksiklik varken, rotasyon işi başımıza iş açtı. Mecburi iki değişiklik tuzu biberi oldu işin. Takımın ne oynadığını izah edebilen yorumcu varsa elini öperim 🙂

Gökhan Töre kötü, Kenan etkisiz, Atiba yorgun..

Salih?

Söyleyecek söz yok. Beşiktaş’ın oyuncusu değil. En verimli olunacak yaşta bu kadar çıtkırıldım olan adamın yeri, bir klasman altı takımlardır..

İkinci yarı şapkadan tavşan çıkarmazsak berbat bir sonla bitirebiliriz akşamı..

Ghezzal ve Can hamleleri can suyu olabilir. Manevra alanımız dar, skor çok kötü..

Şans yanımızda olsun..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment