içinde

Alın hocanızı

Bu maçı 3.1 4.1 kazansak ne olur. Haftaya Ümraniyeyi yensek ne olur. ALLAH aşkına zerre kadar umut yok. Plan program yok. Sistem yok. Herkes bireysel olarak ne yaparsa ona kaldık. Yönetim arkasında durmaya devam et. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings