içinde

2 zayıf halka Salih ve Umut ile işimiz çok zor

Tayfur neden oynamıyor en azından orta saha daha dirençli olurdu. İnşallah Umut Rashica gibi orta seviye bir oyuncuyu maçın yıldızı yapmaz. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings