Tayfur neden oynamıyor en azından orta saha daha dirençli olurdu. İnşallah Umut Rashica gibi orta seviye bir oyuncuyu maçın yıldızı yapmaz.
içinde Kartal Yorum
Tayfur neden oynamıyor en azından orta saha daha dirençli olurdu. İnşallah Umut Rashica gibi orta seviye bir oyuncuyu maçın yıldızı yapmaz.
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings