Maçı banttan bugün izleyebildim. Biz kalecisiz çıkmışız maça. Konyaspor boş kaleye atmış 3 golü de. Mert tatile erken çıkmış. Defansın bundan haberi olsaydı o golleri yemezdik Mert’e rağmen 🙁
içinde Genel
Kale
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
jusko kardeşim iste kalecinin yalnizliginin bir resmi cok mac kurtardi son mac sigortalari kapatip dedigin gibi tatil modunda maca cikmis bir hata digerini getirdi , belki böyle daha iyi oldu yönetim mertin yanina yarisabilecek iyi bi kaleci alir