içinde

Kale

Maçı banttan bugün izleyebildim. Biz kalecisiz çıkmışız maça. Konyaspor boş kaleye atmış 3 golü de. Mert tatile erken çıkmış. Defansın bundan haberi olsaydı o golleri yemezdik Mert’e rağmen 🙁

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment