Alın size çöp, puding, ayaksız, vitaminsiz Salihhhhh. 50 kere dedik eleştirin hakaret etmeyin
içinde Genel
Salih 2.yarının içinden geçiyor
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Alın size çöp, puding, ayaksız, vitaminsiz Salihhhhh. 50 kere dedik eleştirin hakaret etmeyin
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Adam ilk yari yazdiklarimi yedirtti bana.
Kaç haftadır ve ilk yarı iyi değildi evet ama Beşiktaş forması altındaki herkese destek ve yapıcı eleştiri düsturuyla devam etme taraftarıyım
Haklisim ama benim ozel bir durumum var Salih ile. Cidden kafayi takmis haldeyim. En guzel macimizi onun sakatligi sebebiyle oynayamadigi macta yapmistik.
Saygı duyuyorum, bana kafayı takmada 😅😅