içinde

Kadro buysa işler yavaş yavaş doğruya gidiyor gibi..

Beşiktaş’ımızın muhtemel 11’i:

MertSvensson, Tayyip, Zaynutdinov, Umut, Hadziahmetovic, Demir Ege, GedsonRashica, Semih, Rebic

Salih, Onur, Muleka kesik yediler.. Zaten amartey coley olmadıkları için oynamıyorlar çok şükür.. Geriye umut kaldı…

Takımın eksiklikleri… Sol stoper – 6 Numara – Kanat – 10 Numara – Aboubakar yerine forvet.. veya Aboubakar ile oturup anlaşılacak. ( Ben oturup anlaşılmasından yanayım, piyasada kaliteli forvet az sayıda ve aldıkları maaş ücreti belli. Almak için bir meblağ ödemek zorunda kalacağız, kolay değil, kimse Aboubakar gibi elindeki forveti bedavaya vermez… Ya formu düşüktür tutarsa diye kumar oynarsın, tutar veya tutmaz, en azından Aboubakarın ne vereceğini biliyorsun ) 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings