içinde

Semih bırak gel milli takımda bitmiştir benim için

İnşallah avrupa şampiyonasında da 0 ceker gelırler bu olaylar konuşmayım konuşmayım dıyorum ama dırek sıyaset baglantılı kım ne derse desın ne zamankı stadda taraftarlar hukumete istifa cagrısı yaptı fener içinde gecerli bu o zamandan berı özellıkle bız acayıp işlerle ugrasıyoz

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment