İnşallah avrupa şampiyonasında da 0 ceker gelırler bu olaylar konuşmayım konuşmayım dıyorum ama dırek sıyaset baglantılı kım ne derse desın ne zamankı stadda taraftarlar hukumete istifa cagrısı yaptı fener içinde gecerli bu o zamandan berı özellıkle bız acayıp işlerle ugrasıyoz
içinde Genel
Semih bırak gel milli takımda bitmiştir benim için
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Siyasetle ilgisi yok hocam tamamen Beşiktaş düşmanlığı. Feyyaz Uçar da söylemiş açıklamasında: diğer takım oyuncuları tercihen Beşiktaşlı oyuncular mecburen oynatılıyor diye. Caner mesela fenerdeyken sürekli milli takıma seçilirdi bize gelince alınmaz oldu.