Ne kaybedersin tüm gücünle yüklensen. Tur maçı mı kardeşim? Zaten koptuk ligden, Allah ne verdiyse sür sahaya. AMA YOK sanki elinde Bayern Real varmış gibi forvetsiz oynama tercih ediliyor. Kabul edilir değil!
içinde Kartal Yorum
85 dk şut atmadık. Neden Semih Mustafa birlikte denenmez?
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Hocam, sorun forvette değil, bence,
orta sahada.
Orta sahada skora yakın olan ve “ince işler” konusunda Rafa’ya yardımcı olabilecek,
oyun kurma yükünün hiç olmazsa bir kısmını sırtlanarak Rafa’yı rahatlatacak (Salih gibi) bir oyuncu lazım bize.
Fiziği yetersiz Rafa’nın.
Zayıf kalıyor
Rakipler de sırtına binince yapacak bir şeyimiz kalmıyor
Rafa özel, yetenekli ve birçok ekstrası olan oyuncu. Ne zaman ne yapacağı belli değil. Joao Mario normalde orta saha ve Rafa nin arkasında oynamalı ama hoca kanada atıyor. Hem kendi hem Rafa yı hemde orta sahayı bozuyor 1 adam. Ne desek boş