içinde

85 dk şut atmadık. Neden Semih Mustafa birlikte denenmez?

Ne kaybedersin tüm gücünle yüklensen. Tur maçı mı kardeşim? Zaten koptuk ligden, Allah ne verdiyse sür sahaya. AMA YOK sanki elinde Bayern Real varmış gibi forvetsiz oynama tercih ediliyor. Kabul edilir değil!

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments

  1. Hocam, sorun forvette değil, bence,
    orta sahada.

    Orta sahada skora yakın olan ve “ince işler” konusunda Rafa’ya yardımcı olabilecek,
    oyun kurma yükünün hiç olmazsa bir kısmını sırtlanarak Rafa’yı rahatlatacak (Salih gibi) bir oyuncu lazım bize.

    Fiziği yetersiz Rafa’nın.
    Zayıf kalıyor
    Rakipler de sırtına binince yapacak bir şeyimiz kalmıyor

    2