içinde

Ah Mustafa ah!

Son dakikada o pozisyonu gol yapamazsan hangisini yapacaksın? Golü atsa kariyeri için inanılmaz bir ışık olacaktı. Atamadı, atamıyor. Demek ki halen olmamış. Olmuş deyip de alternatif forvet almayanlar yastığa kafayı rahat koyabilecek mi? 

Semih efendi sorulunca benim yerim forvet diyor. Gördük işte. Ne sol tarafta ne forvette yeterli değil. Malmö maçında attığı gol yanıltmasın. Aslında o pozisyonda yine hatalı ve beceriksizdi. Sağdaki arkadaşı bomboştu. Tesadüfen top iki savunmacının arasından geçip kaleye girdi. O pozisyon dışında ve maçın genelinde yine dökülüyordu. Birinin bu gerçeği artık görmesi lazım. Bu gençleri olmadıkları bir seviyede lanse edip şişirenler bu gece rahat uyuyabilecek mi?

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings