Bu takımın sorunu stopersiz oluşuymuş…. ne önde basabiliyorlar ne pas yapabiliyorlar… ne atakları kesebiliyorlar… hava topu bile alamıyorlar… biz sorunu başka yerlerde aramışız… halbuki oyun kaleden ve defanstan başlar bunu unuttuk… o kadar ağır ve beceriksizler ki…. bide buna necip ve demir egenin yetersizliği eklenince sonuç bu….
içinde Genel
GIPHY App Key not set. Please check settings