içinde

Meğerse

Bu takımın sorunu stopersiz oluşuymuş…. ne önde basabiliyorlar ne pas yapabiliyorlar… ne atakları kesebiliyorlar… hava topu bile alamıyorlar… biz sorunu başka yerlerde aramışız… halbuki oyun kaleden ve defanstan başlar bunu unuttuk… o kadar ağır ve beceriksizler ki…. bide buna necip ve demir egenin yetersizliği eklenince sonuç bu….

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings