Dünkü CinConCon bizi parçalar….
içinde Genel
GS MAÇI
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Dünkü CinConCon bizi parçalar….
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
gs icimizden gececek 5-0
Bence biz kazanacağız. Manyak bir takımımız var. Aynı gün içinde hem yazı hem de kışı yaşatıyor. Ayrıca büyük makara daha iyi konsantre oluyoruz. Benim tahminim 2-3 biz kazanacağız. Mert kalede olmasa en fazla onlara 2 yazardım ama bu adamın en formda hali bile en az 1 tane yer.
Dünkü cinconu bir daha göreceğimizi sanmıyorum aynı şey liverpool için de geçerli
Ben bizim maç özelinde öyle düşünmüyorum.
1-1 veya 2-2 skor tahminim.
Şampiyonlar ligi gs yi çok yipratacak eğer gruptan çıkıp olur da nisan ayı yani çeyrek final falan görürlerse şampiyonluğu bile kaybedebilirler ama erken elenirlerse bence rahat şampiyon olurlar.
Biz bu sene yarışın içinde kalabilirsek ikinci olabiliriz gibi geliyor.
Defans olarak gs bu ligin 2-3 gömlek üzerinde. Hücum olarak ise sadece oshimen e bakıyorlar o olmasın gol yollarında çok zorlanır hatta defans olarak bile bazı sıkıntılar doğurur.
Oshimen gs nin yarı gücü.
Liverpool gecen seneki gücünde deyil,cok büyük degisiklikler yaptilar,cok pahali ve bazi bölgelerde yanlis transferler gerceklestirdiler,liglerindeki son mactada bu durum ortaya cikti.su anda takim olma yolundalar.biz gs.yi incelerken alanya macini göz önünde bulundurmamiz lazim.
Ayrica osimensizde gol atabiliyorlar.isbati ligde aldiklari osimensiz 6 galibiyet.
Dün ki cincon dan bir halt olmaz merak etmeyin içlerinden gecerız
lig macinin havası baska olur Kardom..Gs su an zafer sarhosu, afyon yutmus gibi ..Hetkes liverpolu yenen gs besiktasi ezer diyor ama oyle olmayacak..Derbilerde her zaman iyi motive olan ve iyi mucadele eden takim kazanir .
Biz cumartesi gunku cinconla karsilasacagiz ,gorecegiz cumartesi ne olacagini Kardom 😂😂😂
cordo ahrabaam evet cirkeflikte serefsizlikte namussusuzluk ta vs vs ülkede icinden gecemeyecegi takim yok