içinde

GS MAÇI

Dünkü CinConCon bizi parçalar….

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

9 Comments

  1. Ben bizim maç özelinde öyle düşünmüyorum.
    1-1 veya 2-2 skor tahminim.
    Şampiyonlar ligi gs yi çok yipratacak eğer gruptan çıkıp olur da nisan ayı yani çeyrek final falan görürlerse şampiyonluğu bile kaybedebilirler ama erken elenirlerse bence rahat şampiyon olurlar.
    Biz bu sene yarışın içinde kalabilirsek ikinci olabiliriz gibi geliyor.
    Defans olarak gs bu ligin 2-3 gömlek üzerinde. Hücum olarak ise sadece oshimen e bakıyorlar o olmasın gol yollarında çok zorlanır hatta defans olarak bile bazı sıkıntılar doğurur.
    Oshimen gs nin yarı gücü.

  2. Liverpool gecen seneki gücünde deyil,cok büyük degisiklikler yaptilar,cok pahali ve bazi bölgelerde yanlis transferler gerceklestirdiler,liglerindeki son mactada bu durum ortaya cikti.su anda takim olma yolundalar.biz gs.yi incelerken alanya macini göz önünde bulundurmamiz lazim.
    Ayrica osimensizde gol atabiliyorlar.isbati ligde aldiklari osimensiz 6 galibiyet.

    6