Sahada müthiş bir forvet performansı var. Genç Mustafa sahanın her yerinde. Sayesinde sanki 12 kişi oynuyoruz. Bir oyuncu her aldığı pası nasıl hep olumlu kullanır, müthiş yetenek! Bakmayın sahada ağır göründüğüne, o ağırbaşlı olmasından. Karakterli çocuk. Kondisyon ve teknik bir araya gelince işte bu müthiş oyuncu ortaya çıkıyor. Sergen Hocamız da diğer tüm oyuncular gibi onun da performansını zirveye taşıdı. Beşiktaşlılar sezonun son maçında mest olmuş vaziyette . 2-0 yeniğiz, hiçbir pozisyonumuz yok. Adamlar 3 yüzde yüz pozisyonu da harcadı. Skor daha da artabilir. Yediğimiz gol de zaten Hocamızın öz evladı Cengiz’in hediyesi olsa da mutluyuz. En azından oynadığımız ezici oyun sayesinde başımız dik. Sağol Mustafa, Sayende geleceğe ümitle bakıyoruz.
içinde Genel
Geleceğimiz Mustafa!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Hocanın iyisi kötüsü zaten burada ortaya çıkıyo. Şenol zamanı butun takım performans zirvesi yapıyodu. Şimdi herkes dipte . Buradan bile hocanın ne kadar kötü oldugunu anlayabiliriz. Buyuk takım hocası şu 2-0 dan sonra anında çift forvete döner. Ama sergen 70 ten önce değişiklik yapmaz
Semih ve Mustafa…
Semih için burada çok yazdım. Mevkisi olmayan futbolcu diye…
Santrafor değil, kanat desen o da değil, 10 numara oynatsan olmaz. Nerede oynayacak bu dedim..
Mustafa nin ise futbolcu olup olmadığı tartışılır. İlk kontrolü anormal kötü. Santrafor değil. Kronik sakat..