içinde

Ayip yahu!

Bizim futbolcularin cani can da bu ecnebi takimlarinki patlican mi? Bu nasil haaaakem? Adam hic faul calmiyor. Futbolcular da kabahat var. Hicbiri parende atip yere atlamiyor. Hakem desen maraton kosucusu gibi. Her pozisyona yakin. Mecburen futbol izliyoruz. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments