Bizim futbolcularin cani can da bu ecnebi takimlarinki patlican mi? Bu nasil haaaakem? Adam hic faul calmiyor. Futbolcular da kabahat var. Hicbiri parende atip yere atlamiyor. Hakem desen maraton kosucusu gibi. Her pozisyona yakin. Mecburen futbol izliyoruz.
içinde Genel
Ayip yahu!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Boş yapma.
Su kaliteni biraz yukseltsen :((