içinde

Ayip yahu!

Bizim futbolcularin cani can da bu ecnebi takimlarinki patlican mi? Bu nasil haaaakem? Adam hic faul calmiyor. Futbolcular da kabahat var. Hicbiri parende atip yere atlamiyor. Hakem desen maraton kosucusu gibi. Her pozisyona yakin. Mecburen futbol izliyoruz. 

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum