Bize boyle gelin,kalenin önune otobus cekmeyin..Biz sizlerin icinizden geceriz..Once Basaksehir,simdi fener ..Ikide iki yaptik Ferhatim….Kasimpasa zor mac olacaga benziyor cunku otobuscu takim..Bizi yenmek icin acik oynarlarsa isimiz kolay olacak..
içinde Kartal Yorum
Ikide iki..Siradaki Otobüscu Takim
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Bu maç en önemli maç Yunus hocam.
Kazanmalıyız ki bu fener maçının bir anlamı olsun…
Kazanacağız!
✊✊✊