Bence ikiside iyi futbolcu… kotu diyenler bence bugun rafanin yada gedsonun rashicanin ne oynadigini gormesi lazim…. takim olamamis 11 kisiyiz sadece sahada…. sistemsiz kopuk… sözde gecis oyunu oynamaya calisan… onuda beceremeyen belliki calismamislar
içinde Genel
Abraham ve jurasek
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
+1
Sadece gülüyorum kardeşim