içinde

acaba bilgisi olan var mı

sergen hiç atyapıdan santrafor aldımı bu hafta ıdmana veya 2haftadır nye almadı ıdmana 2 haftada u19 dakı cocuklardan kım ıdman yapsa ıyı gelırdı bıze hamle olarak

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 Comments