içinde

Açıklamalara bakınca görüyoruz ki

FB baya baya havaya girmiş.. Açıklamalar şu tonda:

“FB gibi oynamaya başladık”, “Antep maçında ilk kez oynadığımız oyundan zevk aldık”, “Emre Belözoğlu geldiğinden beri farklı bir hava yakaladık”……bla bla  ?

Biri de çıkıp bu arkadaşlara Antepin kaçırdığı golleri sormamış ama..

Arkadaş, ismi lazım değil, bu sarışınların ortasahasında oynayan Türk futbolculardan biri de demiş ki:

“Bu sistemde savunma yapmaya gerek yok, çünkü kalabalıksınız ve rakibin hücuma çıkmasını önlüyorsunuz”

Neyse bu açıklamaya söyleyecek söz bulamadım, siz anladınız ?

Biraz daha havalansınlar, düşüşleri sert olsun..

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin