FB baya baya havaya girmiş.. Açıklamalar şu tonda:
“FB gibi oynamaya başladık”, “Antep maçında ilk kez oynadığımız oyundan zevk aldık”, “Emre Belözoğlu geldiğinden beri farklı bir hava yakaladık”……bla bla ?
Biri de çıkıp bu arkadaşlara Antepin kaçırdığı golleri sormamış ama..
Arkadaş, ismi lazım değil, bu sarışınların ortasahasında oynayan Türk futbolculardan biri de demiş ki:
“Bu sistemde savunma yapmaya gerek yok, çünkü kalabalıksınız ve rakibin hücuma çıkmasını önlüyorsunuz”
Neyse bu açıklamaya söyleyecek söz bulamadım, siz anladınız ?
Biraz daha havalansınlar, düşüşleri sert olsun..
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin