içinde

Adalı bırak be nolursun

Senden birşey olmaz yol yakınken bırakta gelecek senelerımız yanmasın sen ve sergen ıler yuzunden noşa gecıyor senelerımız sen tarıhe en kotu en becereksız başkan olarak gectın mumkunse bır daha kulubun onunden bıle gecme Adalı senden olmaz olamaz yok bu ülkede koltuk sevdası başladı bıde mıllet istifa dıye yırtınıyor kımse bı taraflarını koltuktan kaldırmak istemıyor nıyeyse bak adalı verdıgın hıc bır sozu tutmadın yalan dolan işin gucun yaptıgın çöp transferlerle kulubu ıyıce batırdın bugun istifanı ver nolursun

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings