inşallah şu antalyayı 1-0 da olsa yenip yollarız… lider trabzon bile kadrosuna takviye yaparken bu kadar puan farkına rağmen biz kadromuza takviyeye yapmamakta ısrar ediyoruz.. forvetimiz gol atamıyor…
içinde Kartal Yorum
inşallah şu antalyayı 1-0 da olsa yenip yollarız… lider trabzon bile kadrosuna takviye yaparken bu kadar puan farkına rağmen biz kadromuza takviyeye yapmamakta ısrar ediyoruz.. forvetimiz gol atamıyor…
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings