içinde

Başkana eleştiri

Evet maalesef sayın başkan A.Nur Çebi liderlik vasıfları zayıf bir kişilik. Kulüp için maddi ve manevi ne varsa elinden gelenin en iyisini vermeye gayret gösteren bir kişi. Ama ülkemiz Onder karaveli gibi hocaları da kaldırmıyor Ahmet nur çebi gibi başkanları da. Siyaseten bile böyle,Bizim genlerimizde bir yere başkan olacaksan ya da hoca olacaksan bağıracaksın çağıracaksın.Başkan en büyük hatayı Sergen hoca ben çok yorgunum artık çalışmayacam dediğinde ayağına kadar giderek yaptı zaten.Ondan sonrası da malum. Güçlü bir liderlik vasfına sahip olsaydı asla bunu yapmazdı. Hakem hatalarına karşı da avans hikayeleri gündeme dahi gelmez Ali Koç gibi Aziz yıldırım gibi en azından Fikren Orman gibi ortalığa çıkar basbas bağırırdı.Sergen hocanın ayağına giderken iyi, federasyonun ayağına giderken kötü. İşte dostlarım böyle birşey yok, Sen milletin ayağına gitmeye başlarsan bu alışkanlık yapar dost, düşman ayrımı yapamaz olursun.

Üzgünüm başkanımız maalesef böyle ya kabulleneceğiz, yada değiştireceğiz. 

Bir cevap yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

  1. Haci bari sen yapma. Bizim gibi bu işlerin nasıl yürüdüğünü yıllar içinde görmüş dinozorların, masaya yumruk hakeme tokat gote şaplak isteruk demesi komik. Yaşayarak gördük herseyi. Bizim ülkede her is böyle. Toplumu uyusturmanin, sırayla herkesi memnun etmenin adıdır futbol. Hayır Ali Koç Aziz Yıldırım bagiriyoda ne oluyo. Adamlar şampiyonluk kelimesini unuttu. Sırası gelen şampiyon olur bizde böyle. Gerisi lakirti. Malasef ama dost acı söyler. Seviliyorsun..

    • Abi değiştirmeyelim mi bu düzeni?

      Savaşmayalım mı?

      Tüm bunlar oluyor diye sessiz durup oturalım mı?

      Kaderimize mi razı mı olalım?

      Biri çıkıp tek kelam etse Beşiktaş taraftarı sorgusuz sualsiz arkasında durmaz mı?

      Bağırıp çağırmakla hakkını savunmakla mı şampiyon olunuyor diyorsun ama Sergen Yalçın geçen sezon olmasaydı medya Beşiktaş’ın hakkını savunmasaydı hakemlere ayar vermeseydi biz şampiyon olabilir miydik?

      Seviliyorsun abi..❤️🙏🏻

      • Ahh Mehmet Can ahh.. Senin içinde ki asi ruhu o kadar iyi anlıyorum ki. Ama işte… Cok bilmişlik yapmadan, bazı şeyleri politize etmeden senin hoşgörüne sığınarak anlatmaya çalışayım. Senin dediğin doğruyu güzeli toplum içinden asi ruhla çıkarma geleneği bizim ne kültürümüzde ne de genlerimizde var. Mesela batılı demokrasiler saltanattan demokrasiye geçisi toplumun değişim isteğiyle, otorite baş kaldırmakla kazanmisken, biz Atatürkü bekledik. Biz tüm tarihimiz boyunca otoriteye boğun eğip teba olduk toplum olarak. İyi kötü demiyorum. Sadece realitemiz bu bizim. Biraz canıni sıkıcam bir sonra ki cumlemle. Şimdiden özür. Sen bile asi ruhla yazıp konuşurken sende Sergen Yalcina bel bağlıyorsun. Halbu ki dediğin Sergen Yalçın da bu sene başımızda hocamızdi. Bizim toplum olarak ha diyince bu teba geleneğini bırakmamız, lider beklentimiz, güce aşkımiz son bulmaz. Ne diyoruz Bi başkan olsada hakkımızı savunsa. Demiyoruz ki ya biz niye hakkımızı savunmak zorundayız, bu ne sacmalik. O yüzden Ahmet gelmiş Mehmet gitmis çok bisey değişmez. Bu kültürde yaşıyorsak bu anliyastaysak -ki ben dahil öyleyim- ANC kulübü borctan çıkarsın, hocanın istediklerini alsın, paraları zamanı da yatırsın en iyi başkandir. Yoksa kim gelirse geldin hatta Sergen Yalçın başkan olsun sen ben lider ararken değişen bisey olmaz. Seviliyorsun kardeşim…