içinde

Batsman ?

Bu ligin 1 numaralı santraforudur. O kadar kaçırmasına rağmen 1 gol daha atarsa zirveye çıkıyo siz düşünün birde seneye bunları kaçırmazsa ne olur. Mutlaka bu takımda kalmalı diyorum hala

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment