içinde

Beşiktaş geleneği

45 yıllık Beşiktaş’lı olarak ezberim şudur ki ;

Biz negatif girdiğimiz haftaları “oh be “ diyerek , pozitif girdiğimiz haftaları küfrederek kapatırız ….

Fenerden son dakika yenen gol ,  sakatlık , hastalık , ceza derken stresli bir maç günü olacak. İnşallah Beşiktaş geleneğini bozmadan haftayı kapatacağız ?

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments