içinde

beyern psg

beinde özetini izledikden sonra bizim takımların cl de işi yok uefa  parayı verip bize direk uefaya gitsek olmaz mı muthıs bır maç olmuş özeti bile yordu benı 

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum