içinde

Bi yanlışlık var dedim

İzlerken kendimi sorguladım hakem kural hatası yaptı buarada. Geri pas pozisyonunda hizasından kale atışı çizgisinde kullanılması gerekiyordu. Hadi pozisyonlar hakem yorumu ve her pozisyon aleyhimize onu anladikta bu kadar yapmayın be arkadaş.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments

  1. Yalan yok, kural hatası filan gelmedi aklıma.. da,
    “Ulan arkadaş, bu işte bir gariplik yok mu?..” filan dedim..
    Çünkü orada kurulan baraj kaleciye verilen geri pası cezalandırmaktan çok, hatayı yapan takımı ödüllendiren nitelikteydi..

    Sonuç itibariyle itliğin çakallığın zirve yaptığı, trabzon’un ite çeke şampiyonluğa taşındığı rezil bir sezondaki garabetlerden birine daha şahit olmuş olduk..
    ?????