İzlerken kendimi sorguladım hakem kural hatası yaptı buarada. Geri pas pozisyonunda hizasından kale atışı çizgisinde kullanılması gerekiyordu. Hadi pozisyonlar hakem yorumu ve her pozisyon aleyhimize onu anladikta bu kadar yapmayın be arkadaş.
içinde Kartal Yorum
Bi yanlışlık var dedim
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Yalan yok, kural hatası filan gelmedi aklıma.. da,
“Ulan arkadaş, bu işte bir gariplik yok mu?..” filan dedim..
Çünkü orada kurulan baraj kaleciye verilen geri pası cezalandırmaktan çok, hatayı yapan takımı ödüllendiren nitelikteydi..
Sonuç itibariyle itliğin çakallığın zirve yaptığı, trabzon’un ite çeke şampiyonluğa taşındığı rezil bir sezondaki garabetlerden birine daha şahit olmuş olduk..
?????
Bana da baraj abes geldi zaten kaleye dizilirdi eskiden dedim kural attırdım. Sonra tvlerde çıkmaya başladı zaten.