içinde

Bir duruşma sahnesi..

Muçi’yi oynatmadığında Hoca, soruyoruz: “Arkadaş, biz bu adamın bonservisine 10.000.000 euro para saydık. Neden oynatmıyorsun?..”

Musrati’yi oynatmasa soruyoruz: “Hocam, bu adama 12.000.000 euro tosladık biz. Ve sen süre vermiyorsun? Hayırdır?”

Rafa’yı, Ciro’yu oynatmasa dikleniriz. “Derdin nedir hoca?..” diye.

….

….

Elimizde, “20.000.000 euro verseler satmayız..” dediğimiz hatta 25- 30- 35 beklediğimiz bir futbolcu var.. 

..ve hoca hiç süre vermiyor bu çocuğa..

….

Başka bir diyeceğim yoktur hakim bey..

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

6 Comments

  1. Çocuğu sınıyoruz galiba yoldaş:) M.takımda oynatmıyorlar diye yaygara yaptığımız adamı kendimiz oynatmıyoruz; sözleşmesini uzatıp, evine kadar gidip 9 numaralı formayı verdiğimiz adamı oynatmıyoruz… ilginç…
    Tahtaya ilk Semih yazardım ben olsam. Gerçi ben olsam Rıdvanı Emirhanı vs falan da bırakmazdım ya neyyse… 🙂

    1