Hatay galibiyeti ligi bitirecek..
Bu motivasyon her şeye yeter..
Cumartesi bitirelim çocuklar…
Hatay galibiyeti ligi bitirecek..
Bu motivasyon her şeye yeter..
Cumartesi bitirelim çocuklar…
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Cumartesi akşamı şampiyonluk maçını oynayacağız . Hatay galibiyeti şampiyonluk demek ….
Aynen öyle Aquila. Aksini düşünmek dahi istemiyorum..
aynen..ben gs ye kesinlikle yenilmiyecegimizi dusunuyorum..hatayi yener gs den en kotu beraberlik alirsak..son 2 macta 1 gakibiyet samp icin yetiyor..eksikler donerse gs macinda sampiyon oluruz.
Gs ile aramızda +5 averaj var. 2-0 yenilmek dahi Gs’ye yaramayabilir 🙂 Kaldı ki o maçı kaybedeceğimizi asla düşünmüyorum 🙂
Hatay 3, Gs 1 —> Bu iş biter ?
Hatay 3, biter adaş 🙂
???? Az kaldı…
Hem de çooookkk..