1 değil 2 orta saha lazım kakiteli 8 ve 10 numara… ayrıca muleka sol olmuyormu ne? Oyun berbat ötesi… ne top yapabiliyoruz ne de hücum amqq..
içinde Genel
Bu takıma acil…
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
İsmail in oyun felsefesi bu.
Muleka’yla ilgili ben de aynı şeyi düşündüm. Sanki solda kendini bulamamış gibi.