içinde

Bu takıma acil…

1 değil 2 orta saha lazım kakiteli 8 ve 10 numara… ayrıca muleka sol olmuyormu ne? Oyun berbat ötesi… ne top yapabiliyoruz ne de hücum amqq.. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments