Cok acayip bir atmosferde maca cikiyoruz. Hakem ise tam mayinin ustune basmis durumda. Yarim hatali faul calsa arbede cikacak. Ortam cok gergin. Mac baslamadan ana baci kufur olmasi muhtemel. Iki ucu boklu degnek durumu.
içinde Genel
Cok merak ediyorum
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Merak etme Ziya’cım, bu maç tersine talimatlıdır; pamuk gibi maç yönetecektir. Hatta “iki ağladınız işte hakemler sizi kayırdı” nevinden söylemlere yol açacak şekilde lehimize birkaç hatalı karar bile verebilirler.