Henüz şutumuz yok! Evet, yanlış duymadınız henüz şut bile çekemedik. Rakip ceza sahasında topla buluşma sayısında da 11-1 gerideyiz! O kadar kötü oynuyoruz ki şu maçı çevirsek bile hiç bir umudum kalmadı. Sanki sezon sonu ve biz ligde sıralamayı ilgilendirmeyen son hafta maçını oynuyoruz. Kelimenin tam anlamıyla çok ama çok üzücü Beşiktaş’ı böyle görmek…
içinde Genel
GIPHY App Key not set. Please check settings