içinde

ertugrul36 kardeşim

bizim buralar tatil yeri oldugundan bos zamanlarda ailem ile misal bu tatliyi yemek icin 1200 metre yüksege cikariz assagidaki foto cafeteryanin balkonunda bakis 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 Comments