Basak ve Kasimpasa maclarini aldi..Bu maclarin fb icin dezavantajini sonraki maclarda gorecek cunku bunlar kendi gucunu test etmedigi maclar..Bu maclarda fbsadece kendisini kandirdi.. Alistilar yaaa Alanyasporu boyle gorecek salaklar,motive olamamis bir sekilde Alanyaspor macina ciktiklarinda neye ugrayacaklarini sasiracaklar..Alanya fbye doseyecek ve daha kendilerine gelemeyecekler..
içinde Kartal Yorum
Fb iki tane formalite mac oynadi
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
döşe Alanyaaa ??
Olur da Alanya’ya takılırlarsa, Erzurum kesinlikle puan alır bunlardan..
Bu satılmış hakemler bu maçlardada gereğini yapacaklar. Bu saatten sonra inşallah lige müdahale etmezler diyecegim ama edecek bu kansizlar genlerinde var bunların
ağzın bal yesin yunus hocam 🙂