içinde

Fb iki tane formalite mac oynadi

Basak ve Kasimpasa maclarini aldi..Bu maclarin fb icin dezavantajini sonraki maclarda gorecek cunku bunlar kendi gucunu test etmedigi maclar..Bu maclarda fbsadece kendisini kandirdi.. Alistilar yaaa Alanyasporu boyle gorecek salaklar,motive olamamis bir  sekilde Alanyaspor macina ciktiklarinda neye ugrayacaklarini sasiracaklar..Alanya fbye doseyecek ve daha kendilerine gelemeyecekler..

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum