içinde

Fb yi hallettim

Attım bi 5 tl fb yener diye hiç merak etmeyin 

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum

    • Her yaptığı kupon yatan adamın totemi? ankaragucu macında 2-0 öndeyiz 3. Golü Bjk atar dedim a.gucunun pozisyonu yok 10 sn sonra penaltı oldu. O maç için özür diliyorum arkadaşlar?? dün reale 0.5 üst oynadım 0-0 bitti realin maçı 0-0 biter mi ya fransaya dünya kupası aldırmış adamım ben. Her mac yatırdım fransayı 2012 de finale çıktılar fransa italya bu sefer tutturcam diyip 1-2 çifte oynadım berabere bitti??

      1