Nasıl yani? Hani dünya kupası varken transfer yapılmıyordu. Kulüpler dünya kupası varken oyuncu göndermiyprdu veya oyuncular dünya kupası varken transfer yapmıyordu… Fener bir dünya yabancısı var hala alıyor hani göndermeden alamıyorduk… vay be..
Neyse yalanlar güzel taraftar inanır ama ben söylüm Avrupa liginden elendiğin gün o koltukta daha da oturamayacaksın iş işten geçmiş olacak…
GIPHY App Key not set. Please check settings