içinde

Gün içinde yazdım….

Çıkan 11 üzerinden puan kaybına tahammülüm yok diye….neymiş necipmiş neymiş nskalaymış…..Tamamen Fb ve bu maçı Sergen elleriyle verdi…. İnanın çok mutludur. Çok sevdiği fenerbahçesini potaya artık direk soktu.. belkide Şampiyonluğu verecek…..artık lig bitene kadar saçma 11 çıkaran, necipi nskalayı oynatan Beşiktaş düşmanıdır net!

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum