Çıkan 11 üzerinden puan kaybına tahammülüm yok diye….neymiş necipmiş neymiş nskalaymış…..Tamamen Fb ve bu maçı Sergen elleriyle verdi…. İnanın çok mutludur. Çok sevdiği fenerbahçesini potaya artık direk soktu.. belkide Şampiyonluğu verecek…..artık lig bitene kadar saçma 11 çıkaran, necipi nskalayı oynatan Beşiktaş düşmanıdır net!
içinde Kartal Yorum
Gün içinde yazdım….
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
100 kere söyledim abi , yav neden roiser kanatta , bunu yapan adam futbolun efsanesi dediğimiz adam …