içinde

Hoca mı bunlar?

Fb senelerdir maçların ilk 20-25 dk sı ve 2. Yarının 15-20 dk sı baskılı oynar. Maça hızlı başlayıp kafadan koparayım der. Fb nin son birkaç maçı alanya ve bizim maç hariç zaten bu şekilde olmuştur. E arkadaş bunu ben biliyorum bu işten ekmek yiyen futbolcu ve hocalar bilmiyo ya. La çek otobbüsü bi 20 dk niye onlara ayak uydurmaya çalışıyonuz. Nitekim basak maçı aynı kasımpasa aynı erzurum aynı hatayı yapıyo. Bu fb her turlu gol yiyo yaw sen önce bi gol yememeyi düşün golü her turlu atarsın zaten bu takıma. Bide arkadaş bu fb korneri öndireğe kullanır ve biri oraya gelip o topu arkaya aşırır. Yeter bi öğrenin amk şu boktan taktikleri. Bedava puan topluyo adamlar 

Bir cevap yazın