içinde

İki kişinin

1 metre ile bozduğu pozisyona ofsayt diyen yan hakemin kusura bakmayın ama o bayrağı mabadına sokarlar..Ayıp ya.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings