1 metre ile bozduğu pozisyona ofsayt diyen yan hakemin kusura bakmayın ama o bayrağı mabadına sokarlar..Ayıp ya.
içinde Kartal Yorum
1 metre ile bozduğu pozisyona ofsayt diyen yan hakemin kusura bakmayın ama o bayrağı mabadına sokarlar..Ayıp ya.
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings