Döner bir yerini avuclarmiş Ghezzal Erzurum da 3 golü attığında hoca Cenke kementi atıp kenara alsa bugün abuş yok ama Cenk var deyip arkamıza yaslanicaktik. Cenk dk 75 de sakatlandı 3 gol dk 63 arada ki 12 dk bize belki de şampiyonluğa mal olucak 🙁 Hocanın oyuncu değişikliğinde garip bi inadı var ya çok bekliyor ya hiç yapmıyor. Neyse hayırlısı olsun bi sitemimde koca devre arasında hulk la yatıp madzukic le kalkıp ortalama bi santrafor alamayanlara bari umut nayir kalaydi…
içinde Kartal Yorum
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin