içinde

katılmıyorum ilk yarı vasat oyun diyenlere…

takım çok güzel top çevirdi.. garantili pas bindirme, baskı her şeyi yaptı.. kasımpaşanın çektiği otobüse rağmen aradı didindi taradı.. kilidi açınca zaten kasımpaşa da yaprak gibi açıldı.. dk 20 de penaltıyı verse şu maç rahat 5-0 biterdi.. ama vermedi bilerek.. kasımpaşa çok didindi 2. penaltıyı da vermedi.. VAR da ki şahıs  napıyordu bu 2 pozisyonda çok merak ediyorum… hele nkodounun pozisyonu hakem çok net gördü tam gözünün önünde iki penaltıyı veremedikten sonra bunu net verdi ve VAR hiç bir şey diyemedi.. hakem direk çıkardı kırmızıyı çünkü aşile çok kötü bir darbe geldi.. oyuncunun sezonu kapatmasına neden olacak bir müdahale çok gaddarcaydı.. neyse ki krampon dişleri bastı ama sonra kaydı basılı kalmadı.. bir gol kilit açıyor ve maç bir anda değişiyor.. gs-rize maçında o penaltı verilmese gs sabaha kadar oynasın gol atamazdı.. ama kimse bunu yorumlamıyor bildiği halde skor yanıltmasın.. gs vasat bir takım bence… 5 dk da  çok net 3-4 pozisyon bulduk 2 si 100 de 100 lük idi.. ama işte adalet tecelli etti..

Bünyamin nasıl bir yalancı merak ediyorum basmadı diyor görüntü bizi yanıltıyor diyor.. sonra gsye yapılan bir müdahaleyi gösteriyor adam orda basmıyor tabanla.. asıl bu kırmızı bak nasıl basıyor diyor.. orda ki diğer yorumcu bünyamine hocam cidden siz bur da basma mı görüyorsunuz diyor.. bünyamin üstüne basa basa evet diyor… ben bir şey demiyorum diyor adam şok oluyor…. işte bunlar böyle yalancı kepaze

Bir yorum

Cevap bırakın
  1. Bizim Bünyamin in Ahmet in desteğine ihtiyacımız yok. Bizim adalete ihtiyacımız var. Özellikle ilk penaltı pozisyonunu kimse tartismaz bile. Ve o penaltı verilip gol olsa ilk yarı 3-0 olabilirdi. Diğerlerini konuşmaya bile gerek yok

Bir cevap yazın