Evet, kim gelirse gelsin gidecek oyuncular listesi bayaǧi kabarik. Bunlarin yerine ne Rafa nede yeni Q7 ler bulabiliriz. Ligde Ṣampiyonluǧu unutun, ne onlar verir nede biz alabiliriz. Bide hakemide yenme muhabbeti var, içimiz bulandi artik. Taraftar zaten sabirsizdi, ṣimdi raydan çikti. Kim gelirse gelsin eksik arayip, köstek oluruz. Yani yapilanmaya gelemeyiz biz hemen herṣey olsun. Olmazsada hemen bitsin istiyoruz. Bu hikayenin sonu iyi deǧil, taki hep destek tam destek olana kadar…
içinde Kartal Yorum
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin