Bazı maçlarda saçma sapan rotasyon yapacağına,Rotasyonu bu gençleri kullanarak yap.Necipten,Topaldan stoper yapacağına Serdar ve Berkaydan Stoper yap.Can bu takımda hem salihten hem oğuzhandan daha iyi.Rosierin yerinede keşke eskişehirden aldığımız çocuğu kullansaydık.Güven Yalçın Şu maçta son 15 dakika oynardı.Neyse zoraki de olsa bu gençleride görmüş olduk.Bu bizim için çok büyük bir kazanım.Bu deplasmanda as kadroyla bile 2-0 yenilse kimse birşey diyemez
içinde Kartal Yorum
Korkma Koy Şu gençleri hocam
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Aynen, katılıyorum. 13 sakat olmazsa göremeyeceğiz çocukları