içinde

Kötü..

Arkadaşlar, skoru koyun bir kenara, mac bu, olur/olmaz o başka..

Farkındasınız değil mi,

Sahada hiçbir oyunumuz yok..

Anlayabilen söylesin lütfen,

Ne oynuyoruz biz?..????

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment