içinde

Kronik sakat cenk tosun transferiyle şampiyonluğu kaybetmiştik z

ÇAPLI! başkanımızın mükemmel transfer hamlelerini 2 ay önce herşey iyi giderken eleştirmiştim. Gelinen noktada ben haklı çıkmak istemezdim ama perşembenin gelişi çarşambadan belliydi olabilecek en kötü senaryo oldu bu saatten sonra kötü gidiş devam eder takımda ki sayılı vasat üstü futbolcularda sakatlandı. Herkes kadrosunu güçlendirirken biz yerimizde saydık. Emeği geçenlere teşekkürler

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

7 Comments

  1. Fatih hocam söylediklerine katılmamak elde değil. Ama şu son düzlüğe geldiğimiz noktada takıma destek olmak lazım. Şampiyon olduktan sonra belirttiğin çok önemli hususlar sebebiyle en ağır eleştirimizi yaparız. Yapmalıyızda. Ama bu gün o gün değildir. Fikirlerine çok değer veriyorum bu saatten sonra acaba neleri denemeliyiz, radikal olarak neler yapabiliriz fatih hocam. Olan oldu artik forvette yok. 4-6-0 uyarmı sence ne yapilabilir

    2
  2. Fatih yüzde yüz haklı eleştirisinde. Abu sakattı risk vardı ve o risk gerçekleşti. Ama adam 30 maç götürdü bizi yine de. Yeter yani. Sağlam yedek forvet almazsan böyle dımdızlak kalırsın işte. Umut nayir olsa elimizde şu anda yine yeterdi bize. Şampiyonluk kaçarsa yönetim hemen istifa etsin. Çünkü onların hatası bu. Affedilmez bi hata hem de

    1
  3. Hocam,
    Moraller bozuk olunca ana-avrat da gitsen bir şey demem..
    ..de
    Havlu atmadan havlu atmamakta fayda var..
    Öyle bir lanet oyun ki bu..
    Her şey olur,
    Olabilir..

    Öte yandan,
    Şimdi doğruya doğru,
    Hele de takımın şu halinde,
    Hiçbir maç garanti değil, bilmiş olalım..

    Ne Kayseri,
    Ne Rize,
    Ne Hatay..

    Garanti değil bunlar..
    Üzgünüm..
    ?????

    4